Admisión y matrícula

Impresos TesiEl alumnado no matriculado no está cubierto por ningún tipo de seguro escolar. Téngase en cuenta esta información a la hora de utilizar las instalaciones de la UIB.

Procedimientos y documentación para programas de doctorado del RD99/2011

Documentación que no consta en la UIB o haya sufrido modificaciones que es necesario aportar:

El proceso para realizar la solicitud de preinscripción por estos programas de doctorado se realiza on-line a la página web https://postgrau.uib.es/. Esta herramienta os pedirá adjuntar escaneada (o en formato digital) la documentación siguiente:

  • DNI, NIE o pasaporte.
  • Título de acceso o credencial de homologación (en una de les lenguas oficiales de la C.A., inglés, francés, italiano o portugués).
  • Certificación académica personal (en una de les lenguas oficiales de la C.A., inglés, francés, italiano o portugués).
  • Currículum donde conste la información exigida por cada titulación en la pàgina web (formación experiencia profesional, idiomas, etc.).

En el caso de los alumnos que sean admitidos, a la hora de matricularse se tendrán que presentar, a los servicios administrativos, los originales de los documentos de los cuales se han presentado sólo copias.

Los alumnos con de titulaciones extranjeras, pueden consultar los requisitos de legalización, traducción y presentación de documentación en el apartado "Estudiantes con titulaciones extranjeras".

En el caso de titulaciones obtenidas en la UIB no será necesario subir la documentación relativa a las titulaciones.

Contenido en el idioma por defecto

Procediments per formalitzar la matrícula

Segons l'ACORD EXECUTIU 9864 del dia 5 de juliol de 2011 sobre el registre de les activitats dels doctorands, els doctorands de la UIB, per a poder matricular-se de tutela acadèmica han d'haver demanat l'alta a l'aplicació de gestió de currículums del GREC, independentment de la normativa de doctorat que els sigui aplicable.

Es poden donar tres casos:

  1. Persones que ja estiguin d'alta al GREC i a l'aplicació de gestió de currículums del GREC.

    En el cas que un doctorand o doctoranda ja estigui d'alta haurà d’aportar prova d'aquest fet en el moment de matricula. Aquesta prova consistirà en una impressió de la pantalla que demostri que la persona ja està d'alta a l'aplicació de gestió de currículums del GREC (en aquesta pantalla sortirà el nom de la persona, la data en que va demanar l’alta al servei i la data de la darrera actualització feta al GREC). Aquest document s'ha de lliurar a l'Escola de Doctorat cada any en formalitzar la matrícula.

  2. Persones que ja estiguin d'alta al GREC però que no s'hagin donat d'alta a Curricul@

    En aquest cas la impressió de pantalla que s'ha d'aportar serà la de la carta dirigida a l'OSR en què es sol·licita l'autorització per poder actualitzar el CV des de la web.

  3. Persones que no s'han donat mai d'alta al GREC

    Les persones que no s'han donat mai d’alta al GREC han de sol·licitar l'alta a través d'aquesta adreça:


    El document que es genera en demanar l'accés al servei s'ha de lliurar a l'Escola de Doctorat juntament amb els ANNEXOS I i II degudament emplenats i signats.

Info Podeu ampliar la informació consultant l'apartat "Procediments generals"

Dónde ir para realizar todos los procedimientos administrativos: